Пређи на главни садржај

Још 9 дана:)

     Ја, као припадник образовног система, нисам често (читајте: никад) имала прилику да ми ми неко омогући да се стручно усавршавам у иностранству. Начин на који би некоме то пошло за руком је мени увек био мистерија, колико год се тај неко трудио да ми потанко објасни шта би тачно требало да урадим. Ако треба да пишем и размишљам на тему, у реду, али не и да водим рачуна о уговорима. Пошто нас је сада шесторо у екипи, много је лакше јер нисам ја та која уговорима мора да се бави (предност рада у екипи!) и зато могу, неоптерећена тиме, да вам изложим своје мисли о нашој малој италијанској (аван)тури.
     Одувек сам веровала да је знање једна од највреднијих ствари које имаш, иако сам у животу најчешће наилазила на ситуације које су грубо оповргавале ово моје уверење.  И тако сам са ставом оптимисте, заједно са члановима школског тима за реализацију пројеката, пре осам месеци написала пројекат. „Треба нам име за пројекат.“ „Оставимо то за крај, за сам крај.“ Нисам била сигурна који би наслов могао у себи да сажме идеју да можда треба променити приступ, начин на који сагледаваш ствари и да то може довести до другачијих исхода. У сваком случају, сећам се да смо се тог викенда много смејали, били пуни ентузијазма и да сам ја била одушевљена како наша прича, ограничена бројем карактера у тексту, звучи. Стварно сам веровала у њу. А назив Нове методе – боља образовна постигнућа се испоставило да звучи сасвим задовољавајуће.
     Мај месец. Читам поруку на телефону: „Buongiorno, come stai?“ Мој одговор: „Судећи по твом питању – добро.“, је био сублимација мог порива да почнем да вриштим од среће и страха да то што мислим у ствари није оно чему се надам. А опет...зашто би ме колегиница то питала?...Ово што пишем је натопљено огромном дозом неверице и тихом срећом што се потврђује мој идеал, моје лично уверење да награда за труд долази, некада, кад тад и у неком облику.

     За 11 дана би у ово време требало да будемо у Фиренци, у улици Sant`Egidio 12, на семинару „Задовољне школе“ који организује EUROPASS Centro Studi Europeo – школа језика и културе, акредитована од стране регионалне коморе Тоскане. Пријавиле смо се за похађање семинара који има за циљ да, између осталог, наставнике, родитеље и децу усмери ка бољој сарадњи уз истовремено препознавање знакова који наговештавају могућност напуштања школе.

      Редови које сам написала су начин на који сам у овом тренутку могла да изразим моје мисли везане за наше предстојеће путовање. Биће их још. У овој недељи планирамо наставак нашег конверзацијског курса енглеског, да организујемо замене на часовима док нисмо у школи, обезбедимо осигурање, утврдимо да ли постоји могућност да се са школом повежемо путем скајпа током часова и проверимо временску прогнозу:) 

Коментари

Популарни постови са овог блога

ТВ Пожега: прилог о пројекту

Прилог о нашем пројекту у емисији Телевизије Пожега 26. 6. 2018. године:




via ytCropper

Целу емисију можете погледати на следећем линку:  https://youtu.be/LtSNFJQr_E4

Евалуација - евалуациони упитници

Драги наставници, родитељи и ученици,
Желели бисмо да проверимо колико су активности реализоване током трајања пројекта имале утицаја на унапређење наставе, ангажованост ученика и њихова постигнућа.
Молимо вас да изразите своје мишљење о пројекту одговарајући на питања из приложених упитника.
Анализа резултата показаће колико је реализација пројекта била оправдана и узеће се у обзир при планирању будућих активности.
Хвала.

УПИТНИК ЗА УЧЕНИКЕ
УПИТНИК ЗА НАСТАВНИКЕ
УПИТНИК ЗА РОДИТЕЉЕ


Ромео и Јулија- угледни час

У одељењу VIII2 одржан је угледни час из српског и енглеског језика "Ромео и Јулија". Час је одржан у четвртак, 26. априла 2018. год.  
За организацију часа користили смо идеје и садржаје које смо усвојили на семинарима током наше мобилности.Час је био усмерен не само на обраду садржаја, већ и на развијање других компетенција код ученика: способност за сарадњу, истраживачки рад, обраду информација, презентовање. Да би се повећала мотивација ученика, обрада и презентовање информација користили смо неколико различитих веб-алата.
У овом одељењу се налазе ученици чија су постигнућа из већине наставних предмета слабија од просечних. Наставница Олгица Спасојевић и ја смо покушале да покажемо да се један леп угледни час може одржати и у одељењу у коме ученици достижу основни и средњи ниво постигнућа у оквиру Образованих стандарда. Надамо се да смо у томе успеле.
У организацији часа водиле смо се принципима пројектно оријентисане наставе: ученици су имали задатак да, међусобно сара…