Крајем јуна месеца одржао се час под називом ” Шта све чини музику”.
Циљ часа је био развој креативности, сарадње, комуникације и критичког мишљења код ученика.
Ученици су били подељени по групама које представљају најбитнији облик комуникације и сарадње међу ученицима. Задатак је био креаирање инструмената од понуђеног материјала.
Наравно, поента није била у такмичењу већ у креативности.
Свакако у том виду рада је од пресудног значаја дисциплина и добра организација која је њима потребна јер би, у супротном, настала анархија и хаос.
Ученици боље функционишу када добију одређену улогу. Тако су ученици у оквиру група добили улогу Чувара времена - оног ко води рачуна о времену; Архитекте - оног ко осмишљава
шта ће се правити и од ког материјала и Стваралаца - реализатора.
Главни део часа је био проведен у практичном раду и креирању осмишљеног инструмента.
Било је лепо посматрати ученике како деле алат за рад (маказе, лепљиве траке) међусобно и не посматрају се као противници већ управо као сарадници.
По истеку времена, које је на почетку било одређено, ученици стају са радом без обзира где су стали .
Задњих 10, 15 минута је било резервисано за коментаре унутар група и међусобне.
Ученици су давали своје мишљење о свом раду и раду других. Питања су била отвореног типа.
Шта је по вама представљао проблем у реализацији? На шта сте требали обратити пажњу? Ко је по вама најкреативнији рад и зашто?
Тако се на овај начин подстичу ученици да доносе своје закључке и критички размишљају.
Циљ часа је био развој креативности, сарадње, комуникације и критичког мишљења код ученика.
Ученици су били подељени по групама које представљају најбитнији облик комуникације и сарадње међу ученицима. Задатак је био креаирање инструмената од понуђеног материјала.
Наравно, поента није била у такмичењу већ у креативности.
Свакако у том виду рада је од пресудног значаја дисциплина и добра организација која је њима потребна јер би, у супротном, настала анархија и хаос.
Ученици боље функционишу када добију одређену улогу. Тако су ученици у оквиру група добили улогу Чувара времена - оног ко води рачуна о времену; Архитекте - оног ко осмишљава
шта ће се правити и од ког материјала и Стваралаца - реализатора.
Главни део часа је био проведен у практичном раду и креирању осмишљеног инструмента.
Било је лепо посматрати ученике како деле алат за рад (маказе, лепљиве траке) међусобно и не посматрају се као противници већ управо као сарадници.
По истеку времена, које је на почетку било одређено, ученици стају са радом без обзира где су стали .
Задњих 10, 15 минута је било резервисано за коментаре унутар група и међусобне.
Ученици су давали своје мишљење о свом раду и раду других. Питања су била отвореног типа.
Шта је по вама представљао проблем у реализацији? На шта сте требали обратити пажњу? Ко је по вама најкреативнији рад и зашто?
Тако се на овај начин подстичу ученици да доносе своје закључке и критички размишљају.
Коментари
Постави коментар