Пређи на главни садржај

Фиренца као метафора

     Нисам знала да је могуће целог дана учити, шетати, спавати 5 сати и пробудити се потпуно одморан.  Нисам сигурна да је то због Фиренце саме по себи. Пре бих рекла да је она само метафора за нову енергију духа којом се напајаш онда када се догоди преокрет, када се догоди прилика за учење из душе, изнутра, из самог твог бића. Некада су ти преокрети непланирани и такви да уздрмају твоје комплетно постојање и учине да ставиш упитник на многа убеђења у твом животу. Некада су, као што сам ја овог октобра имала среће да буде, екстатично унапред месецима ишчекивани, уз неверицу да се то догађа теби, баш теби. Да добре ствари не морају увек да буду резервисане за друге и да постоји неки космички план који се, некако, овог пута поклапа са твојим виђењем онога што је, из твоје перспективе, добро за тебе.
     Драга Уте је рекла да би волела да може све оно што смо јој о њој данас рекли да понесе са собом у некој корпи одакле ће, према потреби, да извлачи онда када дође у заиста тешке тренутке. Како је то дивна идеја! Према потреби извлачити из сећања оне делове Фиренце који су највише омамили, који су направили највећу разлику у односу на тренутак где смо се налазили пре ње. Али, као што рекох, није реч о њој самој по себи. Или можда ипак јесте?


     Ипак, не можеш све објаснити другима. Не можеш све док се њихов дух не сретне са оном врстом изазова која ће га мамити да расте, гледа, ослушкује, испробава, греши и онда све опет изнова. Не треба ни покушавати по сваку цену, јер нисмо сви увек способни за исти корак. "One step at a time! One step at a time!", чујем Сузанине речи и видим њен огроман осмех. ОК, овај корак је мој. 
      

Коментари

Популарни постови са овог блога

Занимљиви алати за креирање наставних материјала

На курсу Web Solutions for the Classroom научили смо занимљиве алате који олакшавају организацију и припрему самог часа. Један од занимљивих алата посебно користан у настави страног језика јесте EDpuzzle. Он нам омогућава да изаберемо одговарајући видео који можемо сами уређивати. Можемо да снимимо почетну и завршну поруку за ученике, да убацимо коментаре, објашњења и питања која проверавају колико су ученици разумели снимак.Ученик после одговора добија повратну информацију да ли је одговор тачан. Наставник у сваком тренутку има извештај колико ученика је погледало снимак и колико је дало тачан одговор. Такође наставник може и да креира свој видео материјал. Вежбајући употребу овог веб -алата направили смо занимљиве наставне материјале. Ово је један од њих.

Развијање креативности

На курсу 4C  Већ смо се упознали са колегама ( из Холандије, Мађарске, Пољске...) и почели лепу сарадњу. После презентација школа и начина школовања у њима почели смо и са другим активностима. Чули смо разне идеје које могу подстаћи бољу комуникацију, сарадњу, креативност и критичко мишљење како код ученика тако и код колега. Видели смо да се кроз игру може подстаћи боља мотивација.

ТВ Пожега: прилог о пројекту

Прилог о нашем пројекту у емисији Телевизије Пожега 26. 6. 2018. године: via ytCropper Целу емисију можете погледати на следећем линку:  https://youtu.be/LtSNFJQr_E4